czwartek, 2 czerwca 2011

Koralowe szaleństwo na paznokciach!


Rimmel, 60 seconds, 415 Instyle Coral

Lakier kupiłam rok temu w wakacje, wtedy użyłam go może raz, może dwa i odłożyłam. Leżał zapomniany. Niedawno odkryłam go na nowo :) Ma przeeeepiękny trudny do określenia kolor! Coś pomiędzy koralem, a maliną. Na paznokciach u rąk prezentuje się bardzo smakowicie, na nogach moim zdanie wygląda trochę za blado.
Trwałość- ok. 4 dni
Nakłada się go bardzo łatwo, nie smuży, mi wystarczają 2 warstwy, czasem 3.
Ma szerszy pędzelek.
Ceny nie pamiętam dokładnie, coś ok. 15zł (poprawcie mnie, jeżeli wiecie).

A wam jak się podobają koralowe paznokcie na lato?

Całusy

4 komentarze:

  1. no kolorek fakt przepiękny! :) już nigdy nie zapominaj o nim :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam :) koral to idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koralowy xD mam z kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam koralowy:) najlepszy kolor tego lata;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)