niedziela, 29 maja 2011

Moi faworyci maja

Postanowiłam pokazać produkty, które w tym miesiącu zawojowały moje serce :)
Najpierw zdjęcia:


1. Sleek, Paraguaya- przeeeeeeeecudowna paletka :) Absolutny faworyt maja! Nie będę się tutaj na jej temat rozpisywać, bo chyba już wszystko o niej zostało powiedziane na blogspocie i na youtube'ie ;)

2. Rival de Loop, Hydro, Roller Concealer 4 in 1 Natural (Roll-on 4 w 1 pod oczy z kofeiną i wyciągiem z kasztanowca, korektor)- jest to produkt, który używałam codziennie rano w maju, roll-on działa pobudzająco, lekko kryje sińce, chłodzi.
Recenzja wkrótce...

3. Bourjois, płyn micelarny- świetny micel, dobrze zmywa makijaż zarówno oczu jak i całą twarz, kupiłam drugie opakowanie :)

4. Ziaja, bursztynowe masło do ciała- mazidło dobrze nawilża, według mnie ładnie pachnie (ale pewnie nie wszystkim zapach się spodoba), jest w projekcie denko.
Z firmy Ziaja lubię też masło waniliowe oraz z serii Sopot spa. 

5. Carmex- w tubce używam w ciągu dnia, noszę w torebce; balsam w słoiczku używam na noc, albo pod pomadkę; produkt kultowy- więcej pisać nie trzeba ;)!

6.Golden Rose, seria Classic, kolor nr.170- piękny odcień dojrzałej pomarańczy, w buteleczce wygląda niepozornie, ale na paznokciach prezentuje się bosko :)


A wy macie te produkty? Jak się u was sprawdzają?

Buziaczki 

6 komentarzy:

  1. ach paraguaya mam wielki dylemat czy kupić ją za 65 zł czy poczekać aż może stanieje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo widzę Carmex, który najprawdopodobniej jest ode mnie :D fajnie, że Ci się spodobał!
    Poza tym zastanawiam się nad zakupem jakiejś paletki ze Sleek'a, tylko kurcze zawsze jak mam już ją kupić to wydam pieniądze na coś innego! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. *HaloGosza- 65zł :O
    Ja ją kupiłam za ok.30zł!

    *czerwonaa92- dziękuję jeszcze raz :) Ja ze swojej strony polecam Ci paletki ze Sleek :) Moim zdaniem warto kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na tekst o tym roll-onie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także w słoiczku używam na noc:-) a na dzień mam kokosowy balsam do ust z ziaji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)