niedziela, 19 czerwca 2011

Test na suchość- Rexona, zakupy allegrowe i coś słodkiego na dziś :)

Witajcie :)
Parę dni temu odwiedził mnie listonosz i przytachał Rexone do przetestowania oraz małe zakupy z allegro:


Testu jeszcze nie zrobiłam, czekam na bardziej gorące dni, aby zobaczyć jak sobie poradzi w ekstremalnych warunkach :) Jeśli chcecie mogę na blogu napisać wynik testu.


Allegrowa paczuszka zawierała 2 produkty: 


Cena: 7,99
Baza pod cienie z Revlonu, to był mój główny cel zakupów. Obecnie szukam mojej idealnej bazy i ta wpadła w moje ręce jako kolejna do przetestowania. Używałam ją może 3 razy i nie chcę się jeszcze na jej temat wypowiadać.










Cena: 6,99
Te cienie kupiłam z ciekawości, ponieważ łudząco przypominają mi Smoky eyes z Bourjois, która ma moja siostra i chciałam je porównać :) 
zdjęcie z google



Następnie zakupy z Natury z Essence:

Kolejna baza pod cienie (limitowanka You Rock)- jak na razie jestem średnio zadowolona z tego produktu.
Temperówka- całkiem fajna, jest na dwa wejścia, radzi sobie z kredkami miękkimi jak Avon supershock.
















Kolejna rzecz to lakier do paznokci z Vipery seria Jumpy (nr 136):




Tak prezentuje się na paznokciach :)





Z allegrowych rzeczy jeszcze do mnie idzie:

zdjęcie z google
Cena: 13,50
Znany wszystkim Nail Tek :) To już będzie druga buteleczka tej odżywki. Moi zdaniem jest niezastąpiona!




zdjęcie z google
Cena: 39 zł
Rajstopy w sprayu Sally Hansen kupiłam dla mojej mamy. Jestem bardzo ciekawa efektu :)






I na koniec coś słodkiego na dziś, czyli muffinki z truskawkami, bananami i białą czekoladą :)
Żeby było zdrowiej dodałam otręby pszenne :)
 


Uff... dotarłam w końcu do końca :):)

Buziaki

4 komentarze:

  1. z chęcią przeczytam recenzje tych kosmetyków :)bardzo podobny lakier miałam z firmy Golden Rose 332 i był świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. też szukam bazy, jak na razie to płyn Duraline z Inglota wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery JUMPY, są dosyć dobre, kiedys mialam neonowy pomarańcz i całkiem sie dobrze sprawował; )

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana :) http://merczens.blogspot.com/2011/06/29-tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)