środa, 8 czerwca 2011

Masło do ciała o zapachu mango z Biedrony!

Nie było mnie kilka dni... Powiedźmy, że nie miałam weny do pisania :D
Dziś przychodzę do was z recenzją BeBeauty, Spa- masło do ciała z połyskującymi drobinami.



Skład, opis producenta

cena: 7,99

opakowanie: standardowe, odkręcane, płaskie, okrągłe (przypomina mi wizualnie masła z The Body Shop, choć żadnego z tej firmy nie miałam)

konsystencja: gęsta, powiedziałabym "zbita" przez co mam wrażenie, że jest wydajny.

zapach: przyjemny, choć nie powiedziałabym, że pachnie mango... 
Utrzymuje się ok.4 godziny.

drobinki: złote i srebrne ( z przewagą srebrnych- na moje oko:)) Nie są nachalne, ładnie odbijają światło, dają efekt zdrowej skóry.

nawilżenie: zadowalające, choć nie wiem jak się sprawdzi u bardzo przesuszonej skóry.


Masła używam na dzień, cudnie prezentuje się na ramionach, dekolcie i nogach. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Występuje jeszcze w wersji cytrynowej. Niestety trudno go dostać w biedro, bo była to edycja limitowana.
Uważam, że to fajny gadżet na lato :)

Całusy :)

7 komentarzy:

  1. Jak nie pachnie mango to nie kupuję!:D
    Ha, to był żart! Ale ogólnie fajny pomysł z drobinkami :) Tylko znając moje szczęście jak pójdę do biedry to i tak już nie będzie tych masełek! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie pachnie ładnie to nie kupie a uwielbiam mango i spodziewałabym się takiego żywego zapachu owca ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego apropo tego masełka:D ale jeszcze nie miałam okazji go użyć, bo akcja denko trwa;)
    uwielbiam żele do mycia twarzy be beauty.
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. *czerwonaa92, HaloGosza- podobna wersja cytrynowa pachnie ładnie, cytrynowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nie masz dostępu do produktów Marizy, to jeśli chodzi o peeling to zapraszam na rozdanie, któe odbędzie się po 12 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. *Aktualnaa- super, na pewno wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało mi się dorwać to masło w zeszłym tygodniu, też zapach mango :D ale jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)