środa, 29 czerwca 2011

Znowu koral! :)

Do mojej lakierowej domowej kolekcji zawitał nowy lakier- ados z serii summer collection.
Jego odcień to taka malinka czy też koral. Myślę, że to dobry odpowiednik Instyle Coral z Rimmela, o którym pisałam tutaj. Ados jest jednak bardziej nasyconym koralem, co moim zdaniem jest na plus :) 



W opakowaniu widzimy piękną złotą poświatę, jednak na paznokciach jest ona słabo widoczna.
Muszę przyznać, że jestem zaskoczona kryciem! Jedna warstwa jest dość zadowalająca!
Foto:
jedna warstwa
A tutaj dwie warstwy:

Trwałość jest jednak średnia, na drugi dzień miałam małe odpryski na kciuki i palcu wskazującym.
Cena: 3,50zł
Pojemność: 5ml




A co u mnie? Za parę godzin wyniki z matury...
Nie jestem nastawiona pozytywnie...
Matura to bzdura? Zobaczymy.


Na koniec dodaje piosenkę, która ostatnio ciągle mi siedzi w uchu :) 
Pewnie nie wszyscy lubią taką muzykę... 
Cóż... ja szaleje za góralskimi i cygańskimi rytmami :D 

Całuski

8 komentarzy:

  1. powodzenia z wynikami! mnie to czeka za rok ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniasty! trzymam kciuki za maturę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek !:) ciekawe jak wyniki..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolorek tego lakieru i gratulujemy fajnego bloga:)

    Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Cudowny po prostu, sama ostatnio szukałam koralowych lakierów i kupiłam 3, ale zdecydowanie takiego pięknego odcienia nie spotkałam.

    U mnie na blogu rozdanie, więc zapraszam :P
    http://kosmetowirus.blogspot.com/2011/06/zwariowaam-rozdanie-pierwszego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie, czekam na Ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą piosenkę.
    kolorek lakieru jest ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej !
    Chciałam Cię poinformować, że wygrałaś u mnie w mini loterii o której pisałam w tym poście: http://zmakeupizowani.blogspot.com/2011/06/zotek-z-miss-selene-nagroda.html

    Zgłoś się po odbiór nagrody. Najlepiej napisz do mnie na GG- numer podany na dole najnowszej notki. Masz na to czas do 20 lipca.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)