sobota, 21 maja 2011

Cien bodycare, Antibacterial Handwash Gel


producent: Lidl
nazwa: Cien bodycare, Antibacterial Handwash Gel
cena: 4,99 zł
opakowanie: z pompką
pojemność: 500ml
do kupienia: w Lidlu

Opis producenta: "Antybakteryjny żel do rąk:
-o działaniu antybakteryjnym
- nie zawiera mydła
- przebadany dermatologicznie 

 Cien płynny żel do mycia rąk o działaniu antybakteryjnym- delikatne i dokładne mycie rąk."

Skład: aqua, cocamidopropyl betaine, SLS, glycerin, peg-200 hydrogenated glyceryl palmate, peg-7 glyceryl cocoate, sodium citrate, ammonium chloride, panthenol, parfum, sodium chloride, sodium lactate, tetrasodium edta, sodium formate, sodium benzoate, potassium sorbate, amyl cinnamal, citronellol, hexyl cinnamal, linalool.

Na opakowaniu znajdujemy także informację, że zawiera pantenol oraz, że zabija 99,9% bakterii (jako, że jest antybakteryjny).

Moja opinia: Żel jest bardzo wydajny, świetnie czyści ręce z tłustych powłok (np. olej kokosowy). Nie wysusza dłoni, a nawet można powiedzieć, że ma właściwości nawilżające. Zapach jest przyjemny, orzeźwiający, przez jakiś czas utrzymuje się na rękach. Plusem jest to, że jest to produkt antybakteryjny(używam zawsze przed założeniem i zdjęciem soczewek).
Butelka ma fajny kształt, dobrze prezentuje się na umywalce :) Jedyne co mi się nie podoba to to, że zawiera SLS, ale to produkt za 5zł, więc nie będę się czepiać. :)

Podsumowując: Tani, dobrze spełniający swe zadanie żel do mycia rąk. Na pewno kupię następne opakowanie :)

3 komentarze:

  1. Byłam w lidlu i go nie znalazłam, yh :(
    Ale mam nadzieję, że niedługo go wyczaję gdzieś między półkami. Ja używałam żelu antybakteryjnego oriflame, 50 ml, cena 10-15 zł. W zalezności od promocji.. drogi i mały.. niepolecam.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdowa, bo on stosunkowo niedawno się pojawił :) Sprawdź w najbliższym czasie w Lidlu, powinnaś go już znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam tego żelu jeszcze. Bardzo duży i dobrze, że wydajny jak piszesz:)przyjrzę mu się przy najbliżej okazji jak będę w lidlu;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)