piątek, 27 maja 2011

Zakupy ciuchowo-dodatkowe

I znowu haul... 
Byłam na zakupach z moją mama w pobliskim mieście i skończyło to się tak:

Stradivarius, 29,90zł

Reserved, 79,99zł

I dodatki:

H&M, 9,90zł

H&M 19,90zł

* T-shirt całkiem fajny i całkiem przyjemna cena :)
* Spodenki sięgaja trochę przed kolano, ładny kolor jasnego jeansu
* Kwiatek z H&M ma świetny kolor i na lato w sam raz ;)) Z tyłu są dwie zaczepki (możemy go przypiąć zarówno do włosów jak i bluzek itp.)
* Pierścionki maja przyjemne odcienie turkusu, uważajcie na rozmiary(normalnie kupuje M, a okazało się za duże)

(!) Nie wiem czy chcecie, aby pokazywała zakupy ciuchowe... Ja się nie chcę chwalić, ale pokazać rzeczy które może kogoś zainteresują. Napiszcie co o tym myślicie. 

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. booskie pierscienie i ja musze je miec! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć kochana :* oczywiście też dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)))!
    a co do zakupów to świetna ta koszulka, no i kwiatek piękny [mam słabość na punkcie takich kwiatków:)] !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak kwiatek ten zrobił furore na ostatniej imprezie :D Wielu osobom się podobał, pięknie ożywia zwykłą białą bokserkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo,mamo,mamo też chcę taką bluzeczką i pierścinki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodenki! szukam czegoś podobnego :) pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)