niedziela, 25 września 2011

A może wymianka?

Mam w swoim zbiorze kilka kosmetyków, które "leżą". Może byłby ktoś zainteresowany, piszcie na doma.123@buziaczek.pl :)








1. L'oreal, Color Riche, nr 164
Użyta kilka razy, nie podpasował mi kolor.

2. Bell, , Pomadka do ust, nr 125
Taka sama sytuacja jak wyżej :)

3. Rimmel, Duo Eye Shadow, nr 620 Pink Fever
W swoim zbiorze mam już odpowiedniki tych kolorów. Nie są matowe, powiedziałabym, że satynowe.

4.Euphora (Paese), maskara wydłużająca z jedwabnymi mikrowłóknami. NOWA!
Maskara nie była otwierana, ponieważ mam taką samą z wymianki i daję możliwość przetestowania jej komuś innemu :)

5.Carmex wiśniowy NOWY!
Mam taki sam zaczęty i nie chce, żeby się zmarnował ;)

6. Ados, Extra Long Lasting, nr 514
Użyty raz.

7. Miss sporty, nr 330
Również użyty raz.


Do paczki mogę dorzucić coś z biżuterii np.


 Czekam na propozycje! ;)

Cz.

6 komentarzy:

  1. Kolory pomadek śliczne :) Niestety nie potrzebuję żadnego z w/w produktów :<

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja chcę te kosmetyki;)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki, jednak jak na razie nie potrzebuję żadnego z nich ;)
    Podoba mi się Twój blog ;)
    Obserwuję,zapraszam i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You might have not supposed to do so, however I think you have got managed to specific the state of mind that lots of people are in. The sense of wanting to help, but not knowing how or where, is one thing a lot of us are going through.jeux gratuit

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)