niedziela, 18 września 2011

Zakupy z ostatnich kilku tygodni: ciuchy i dodatki

 Tak jak zapowiedziałam dzisiaj zakupy ciuchowo-dodatkowe! :) Większość rzeczy zakupiłam w Toruniu ;))




Po pierwsze szara koszula w groszki z Housa. Dłuższa, wiązana w talii. Guziczki i inne elementy są w kolorze starego srebra :) Kosztowała 59,90zł albo 59,99zł :D

Drugim ciuszkiem jest granatowy sweterek z Reserved kupiony za 49,99zł. Zwykły, klasyczny :) Przyda się na uczelnie! Podobają mi się w nim rękawki, które są wykończone guzikami ;)

I biżuteria:
Ostatnio ma fazę na złoto :D Bardzo mi się podoba do opalonej skóry!

A dokladniej:

Bransoletka z Housa. Każdy sznureczek można nosić oddzielnie, albo wszystkie razem :) Kosztowała 14,99zł! Na zdjęciu razem z inną bransoletką, którą ostatnio noszę non stop i w ogóle nie zdejmuje ;D



Naszyjnik z I am, koniczynki :) Kosztował 24,90zł
Jestem w nim zakochana! ;) Mam nadzieję, że przyniesie szczęście :D

To tyle :) Wybaczcie za zdjęcia, próbowałam zrobić jakieś sensowne, ale średnio mi to wyszło ;D

Cz.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! :)