poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Ulubieńcy lata!

Witajcie :)
Nie przedłużając zaczynam od zdjęć:



1. No 36, peeling złuszczający do stóp (używałam 2-3 razy w tygodniu i stopy były mięciutkie)
2. Ziaja, bloker (sprawdził się w upalne dni!)
3. Patene Pro-V, odżywka bez spłukiwania, Sprężyste loki i fale (pobiła piankę na głowę!)
4. Calvin Klein, one summer (rześki zapach na lato!)
5. Pharmaceris, tonujący krem do twarzy intensywnie nawilżający (the best of the best tego lata)
6. Revlon, Pomadka, Tea Rose (z wymianki, bardzo się polubiłyśmy)
7. Hakuro, H12 (do konturowania, do różu...)
8. Revlon, Vital radiance, baza pod cienie (re-we-la-cja!)
9. Sephora, Puder brązujący (dobry, matowy brązer) 
Brązer wyszedł dość jasno, ponieważ użyłam lampy. W świetle dziennym jest ciemnejszy...

A na koniec swatch pomadki:
Zegarek i bransoletka na zdjęciu również zaliczam do ulubieńców :)




W najbliższym czasie postaram się zrobić recezje produktów, które tutaj wymieniłam... Tymczasem nie mam aparatu, żeby zrobić zdjęcia :(

Cz.

5 komentarzy:

  1. Baza pod cienie wygląda ciekawie. Fajnie byłoby gdybyś zrobiła jej recenzję :)
    P.S.: Zapach CK jest fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zegarek!
    Baza pod cienie- muszę spróbować, bo tej jeszcze nie miałam :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek przepiękny, szminka Revlon również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zegarek:) ja swoj też pokazałam na blogu;)

    zapraszam do mnie na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam dużo dobrego o blokerze z ziaji :) zegarem bardzo ładny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)