środa, 20 lipca 2011

Bransoletki od Złotej

Dzisiaj miał być zapowiedziany wpis o pewnym zakupie w Lublinie, który obiecałam w poprzedniej notce,  jednak będzie coś innego :) Oczywiście co się odwlecze to nie uciecze! ;)


O co się rozchodzi?
Wczoraj przyszły przepiękne bransoletki, które zakupiłam u pewnej bloggerki (KLIK). Madziu bardzo Ci dziękuję! 
Oto te cuda:




Do paczuszki dołączone były kolczyki- kwiatuszki w formie gratisu ;)


Koszt jednej bransoletki to 4zł.


A tak prezentują się z moim zegarkiem:


Cz.

12 komentarzy:

  1. A dziękuję za zamówienie noi za reklamę:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju poluje na tę branosletkę tzn taki styl, chyba sie na coś podobnego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja właśnie dziś odebrał trzy takie rzemyczkowe bransoletki i właśnie myślę, co by tu do nich przyczepić ;) jeszcze je po drodze muszę skrócić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te bransoletki sama je chcę!
    ---------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne! :) czaję się od dłuższego czasu, ale jedynie kupuję bransoletki, a w ogóle ich nie noszę :D więc zrezygnowałam :) ale u Ciebie prezentuję się świetnie!
    buziaki!

    PS. co do reszty z wymianki-jestem baaardzo zadowolona! ze szminki też jestem i nie żałuję że się wymieniłam- bardzo chciałam jej wypróbować i mój apetyt został zaspokojony :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bransoletka, aż sama chciałabym to cudeńko ;)
    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, swietnie sie prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są te bransoletki :) i tym zegarkiem również prezentują sie fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zapraszam do komentowania oraz chętnego obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego typu biżuterii, aczkolwiek ładnie to wygląda ;)

    Zostałaś oTAGowana :)
    Zapraszam do udziału w One Lovely Blog Award !

    http://coralblush19.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :)